19 Eylül 2007 Çarşamba

Başlarken...

8 yorum:

sudabalik dedi ki...

Defnecim, annenle fotoğrafınız ne kadar güzel. Biraz erken geldin heyecanlandırdın bizi. Ama öyle güzel ve sağlıklı görünüyorsun ki sanırım tam da vaktiymiş. 9 aya yakın hemen her gün annenin karnından sevdik seni, konuştuk. Şimdi de öğlen aralarında gelir sevmeye devam ederiz. Alev teyzenin çocukları gözümüzün önünde büyüdüler de küçüğü bile ilkokula başladı. Senin de büyümeni aynı zevkle izleyeceğiz. Nice güzel sağlıklı senelere Defnecim, hoşgeldin.

begonvil dedi ki...

Defnecim, ben Alev teyzen. Hoşgeldin aramıza. Seni koskocaman bir hayat bekliyor. Annenle, babanla, mutlu ve sağlıklı. Dileğimiz bu. Şimdiden söyleyeyim Efe ve Cem abilerin, Alev teyzen,Oya ve Şule Teyzen çok duyup göreceğin kişiler. Tabi bizim de seninle hayatımız zenginleşti. Sevgiyle öpüyorum seni. Afferin annenle babana.;)

Fatma dedi ki...

fatma
Evettt... Defne hanım'lar aramıza teşrif ettiler bizleri de çok mutlu ettiler. Nasıl merakla bekliyorsuk yumuk yumuk ellerini,pamuk tenini,süt kokan nefesini :) Hoşgeldin iyi ki doğdun Aynur'cuğum iyiki varsın diyordum artık iyi ki varsınız diyorum canım :)
Dipnot : Taht elden gitti korkuyorum küçük cadı varis geldi :) ühüüü

OzanHan dedi ki...

bu empresyonist eyleminiz hayırlı olsun. büyüyüp devlete yararlı olsun. öğretmen olsun, hemşire olsun, doktor olsun. Ama daha önemlisi, sağlıklı olsun, mutlu olsun. Doktor olmasın, bu aralar bana sorarsan ressam olsun, daha eğlenceli oluyo onlar :)

içses1: -Hoca bırak bunları, adam gibi bir yorum yaz şuraya.
içses2: -Dur bi dakka fikirlerimi topluyorum.
içses1: -Herkes okuyor, rezil oluyorsun.
içses2: -Bi dakka ya..
içses1: -Ya hadi boşver gidip çay alalım.
içses2: -Benim asıl merak ettiğim bu aynur nerde? Hadi geliyorum bekle çay almaya.

skarslioglu dedi ki...

Aramıza hoşgeldin.Ben Sema teyzen.İyi ki doğdun ve aramıza katıldın.Annen ile birlikte bizde çok merek ve heyecanla gelmeni bekledik.Defnecik tüm ömrün bir SU gibi aksın.Önünde kimseler duramasın.22 yaşında bir kız annesi olarak bana da eskileri hatırlattın.Anne ve babanada seninle birlikte mutlu günler diliyorum.Çok çok öpüyorum.

Mebruke Sariibrahim dedi ki...

Sevgili Defne,
Hoşgeldin :) Umarım hep güzellikler mutluluklar yaşar ve yaşatırsın. Bu arada bence aynı annenin kopyası olmuşsun...
sevgiler,
mebruke

Unknown dedi ki...

defnecim tatlı bebiş...
hala sana gelemdim ama sen bana geldin aylin teyzen sayesinde, çok yumuk ,çok tatlısın...
ömrün mutluluklarla,güzel umutlarla dolu olsun.....
rahşan kürkcü

Unknown dedi ki...

defnecim tatlı bebiş...
hala sana gelemdim ama sen bana geldin aylin teyzen sayesinde, çok yumuk ,çok tatlısın...
ömrün mutluluklarla,güzel umutlarla dolu olsun.....
rahşan kürkcü